}

امکانات نرم افزار مدیریت قراردادها

مدیریت قرارداد ها

در این بخش از نرم افزار امکان ثبت قراردادهای سازمان اعم از قراردادهای درآمدی و هزینه ای به همراه مستندات مربوطه وجود دارد. قراردادهای هزینه ای قراردادهائی هستند که سازمان ما در نقش کارفرما و دریافت کننده خدمات بوده و هزینه دریافت خدمات را به پیمانکار پرداخت می کند. قراردادهای درآمدی قراردادهائی هستند که سازمان ما در...

مدیریت آنلاین صورت وضعیت ها

بخش «صورت وضعیت» این سامانه جهت ثبت و کنترل و محاسبات مالی قراردادها طراحی گردیده است. جهت هر گونه پرداخت به پیمانکاران و یا دریافت مبلغ از مشتریان (اعم از پیش پرداخت، صورت وضعیت و …) می بایست از این بخش سامانه استفاده نمود. در این بخش همچنین محاسبه کسورات هر صورت وضعیت (نظیر بیمه، مالیات و …) نیز انجام شده و خالص م...

آرشیو الکترونیکی اسناد قرادادها

یکی از پرکاربردترین اجزاء نرم افزار پیمان، آرشیو الکترونیکی اسناد می باشد که به منظور نگهداری اسناد مختلف مرتبط با قراردادها ایجاد گردیده است. امروزه بسیاری از سازمان ها با رویکرد سنتی، همچون گذشته در واحد امور قراردادهای خود بایگانی کاغذی حجیمی از اسناد قراردادها دایر نموده اند. از سوی دیگر مدیران اجرایی و ناظران ق...

کاتالوگ
icon
چه طوری میتونم کمکتون کنم ؟